Alla inlägg under juli 2012

Av Erika - 19 juli 2012 18:30

  Snälla nån vad tiden rinner iväg. Det var nu ett bra tag sen jag var in här och skrev av mig. Men jag antar att det är så det kommer se ut ett tag fram över. Samma som TV..!?! När tittade jag på tv sist? Vet inte ens om burken fungerar. Har vi några kanaler? Internet besöken blir via mobilen i farten. Igår när jag avnjutit det goda bubblet, målat och rensat ogräs klart inser jag att jag är svart av jord och vit fläckig med färg. Jepp - Dalmatinen det är jag det.
Nu ska jag passa på och tacka P som gjort klart hundgården. För fyy bubblan vad det har under lättat att man kan ha dem där!! Två galna vild djur som river allt i sin väg. Spring, rädda sig den som kan. Hundgård? Jo det självklara valet!
Nej nu ska jag sluta tjata på.. Idag blir det fusk i Lchf. Ska steka lite skinka, ägg, lök, örter och lägga upp det på en smörgås med ost på. Mums filibabba!! Ha ne så bra  /E!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards