Direktlänk till inlägg 4 februari 2013

.TicK. . .TacK.

Av Erika - 4 februari 2013 17:14

Denna måndag började med en kort prom med hundarna.

Kaffe och korsord med två slöa hundar..

Då ringede avdelningen om personal brist.

Yepp bara o hoppa ur pyjamasen.

Tur att underbart snälla svärfar ställde upp o skjutsa.

Men det löste sig väl där så jag kunde gå hem en timme tidigare.


Så nu har jag diskat, tvättat, ätit och packat klart.

Dagens otroligt lyxiga middag bestod av; 

grillad kyckling, keso, avokado och en majskolv.

Nu blir det tokmys med hårbollarna, innan jag landar i soffan.


Känns helknäppt att kliva upp 00.45

Har ju knappt somnat.

Aja hoppas jag kan sova på tåget bara..

Hörlurar med soft musik i, och ögonmask sen ska det väl gå.

Liite nervös inför imorgon..

Men det ska bli så roligt!
Den här tiden imorgon är jag och shoppar i Sollentuna gallerian   


Dont worry, be happy /E!

                                                                        

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 3 april 2013 14:11

God.. middag?!Sitter på jobbet jag.Tänkte vara smart att komma in tidigare så jag kunde snacka lite med chefen innan jag hoppar på kvälls passet...Då visade det sig att han var sjuk.Tji fick jag. Så nu sitter jag här och fördriver tiden.Sitter och...

Av Erika - 22 mars 2013 09:52

GoddagensNu var det ett tag sedan jag skrev..Det har varit lite mycket på slutet.Men sånt är ju livet, upp och nedgångar.De senaste veckorna har jag kommit till insikt medhur mitt liv sett ut och vad jag måste göra för att förbättra det.Känns som jag...

Av Erika - 7 mars 2013 09:27

Godmorgon!   Vilket härligt väder! Fågel kvitter, sol och takdropp. Våren är på väg! Äntligen...   Idag ska jag ta tag i sista uppgiften. Kursen jag betar av nu handlar om återhämtning. Och "mindfulness" är en bidragande del i detta...

Av Erika - 6 mars 2013 16:54


Hallå där! Ja men då har man varit på Gran Canaria då. Underbart! +22 i havet. Mellan +23 och +28 på dagarna i luften. Fick till och med ner P, syrran och S i havet. Underbart härliga vatten!Jag badade minst en gång per dag.En dag badade ...

Av Erika - 20 februari 2013 07:42

God morgon!   Idag ska jag städa, packa det sista, och mysa med tjejerna. Måste ju jaga iväg dammpudlarna så svärfar vågar bo här. Ska försöka sätta mig med uppgifterna oxå..  Men jag vet inte om det komma gå så bra. Fasen alltså! När m...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards