Direktlänk till inlägg 14 februari 2013

~TRÖTTER~

Av Erika - 14 februari 2013 19:40

Godkväll i stugorna!


Jag kan meddela att jag är totalt slut som artist!

Jag har legat en dag före hela veckan.

Så det får gärna vara fredag idag..

Virrpanna som jag är tog jag fel på jobbdag igår, men det löste sig.

Dagens arbetspass har varit relativt lugnt.

Dock kan vissa dagar kännas extra jobbiga ändå.

Jag kände idag att jag är riktigt less

på att jobba timmar.

Jag trivs så bra där jag jobbar.
Det har absolut inte med det att göra.

Utan jag vill bara ha ett vikariat eller tjänst.

Kunna styra upp saker och ting.

Veta att jag har en stabil ekonomi.

Att få vara delaktig i saker som annars bara ordinarie personal får.

( Gäller alla arbetsplatser jag arbetar på. )


Aja...

I allafall så fyller min kära pappa år idag!

Vi har varit ut och grattat honom med tårta och glatt humör.

Imorgon åker han och mamma till Playa del Ingles.

Jag, Syrran, Patrik och Simon möter upp dem på torsdag!

Ska bli sååå skönt!!


Nu ska jag peta i mig lite keso till middag sen ska jag krypa till kojs.

Är obeskrivligt trött.

Slutar väl med att jag blir sjuk till resan med min tur. =/

Aja, fröken positiv här!


Imorgon ska jag o P käka ute och sen gå på bio.

Ska bli kul och se lite folk!

Ha en mysig alla <3 dag ;) /E!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 3 april 2013 14:11

God.. middag?!Sitter på jobbet jag.Tänkte vara smart att komma in tidigare så jag kunde snacka lite med chefen innan jag hoppar på kvälls passet...Då visade det sig att han var sjuk.Tji fick jag. Så nu sitter jag här och fördriver tiden.Sitter och...

Av Erika - 22 mars 2013 09:52

GoddagensNu var det ett tag sedan jag skrev..Det har varit lite mycket på slutet.Men sånt är ju livet, upp och nedgångar.De senaste veckorna har jag kommit till insikt medhur mitt liv sett ut och vad jag måste göra för att förbättra det.Känns som jag...

Av Erika - 7 mars 2013 09:27

Godmorgon!   Vilket härligt väder! Fågel kvitter, sol och takdropp. Våren är på väg! Äntligen...   Idag ska jag ta tag i sista uppgiften. Kursen jag betar av nu handlar om återhämtning. Och "mindfulness" är en bidragande del i detta...

Av Erika - 6 mars 2013 16:54


Hallå där! Ja men då har man varit på Gran Canaria då. Underbart! +22 i havet. Mellan +23 och +28 på dagarna i luften. Fick till och med ner P, syrran och S i havet. Underbart härliga vatten!Jag badade minst en gång per dag.En dag badade ...

Av Erika - 20 februari 2013 07:42

God morgon!   Idag ska jag städa, packa det sista, och mysa med tjejerna. Måste ju jaga iväg dammpudlarna så svärfar vågar bo här. Ska försöka sätta mig med uppgifterna oxå..  Men jag vet inte om det komma gå så bra. Fasen alltså! När m...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards