Direktlänk till inlägg 18 februari 2013

Nedräkning

Av Erika - 18 februari 2013 09:01

Morning!

Jösses alltså.
Det är ju måndag idag.
Jag har jobba långpass lördag, söndag och ska även ta ett idag med.

Ska snart bege mig.

Packa inhandla kläder och städa...

Ja allt sånt får bli i sista minuten i morgon.

Jag har inte ens koll på var biljetterna är...

Låter INTE som mig.

Jag brukar ha packat två veckor innan. 

Gjort en lista en månad innan.

Även dubbelkolla att jag har biljetterna.

Sjukligt beteende... Men thats me!

Konstigt nog inte denna gång..

Så nu börjar paniken smyga sig på..

Jag hoppas verkligen att min syster har biljetterna..

Skolan har jag inte hunnit börja med.
Fick uppgifterna i fredags em.
Börjat titta på dem, men det har varit så mycket nu..
Jag måste sätta mig ner när jag komma hem!!

Idag ska Saga vaccineras.

Som tur är kunde P åka med henne!
Nu ska jag ta ett varv och plocka lite tvätt och göra mig iordning.

Sen måste jag ha kaffe innan jobbet!! 

Ha en bra början på veckan! /E!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 3 april 2013 14:11

God.. middag?!Sitter på jobbet jag.Tänkte vara smart att komma in tidigare så jag kunde snacka lite med chefen innan jag hoppar på kvälls passet...Då visade det sig att han var sjuk.Tji fick jag. Så nu sitter jag här och fördriver tiden.Sitter och...

Av Erika - 22 mars 2013 09:52

GoddagensNu var det ett tag sedan jag skrev..Det har varit lite mycket på slutet.Men sånt är ju livet, upp och nedgångar.De senaste veckorna har jag kommit till insikt medhur mitt liv sett ut och vad jag måste göra för att förbättra det.Känns som jag...

Av Erika - 7 mars 2013 09:27

Godmorgon!   Vilket härligt väder! Fågel kvitter, sol och takdropp. Våren är på väg! Äntligen...   Idag ska jag ta tag i sista uppgiften. Kursen jag betar av nu handlar om återhämtning. Och "mindfulness" är en bidragande del i detta...

Av Erika - 6 mars 2013 16:54


Hallå där! Ja men då har man varit på Gran Canaria då. Underbart! +22 i havet. Mellan +23 och +28 på dagarna i luften. Fick till och med ner P, syrran och S i havet. Underbart härliga vatten!Jag badade minst en gång per dag.En dag badade ...

Av Erika - 20 februari 2013 07:42

God morgon!   Idag ska jag städa, packa det sista, och mysa med tjejerna. Måste ju jaga iväg dammpudlarna så svärfar vågar bo här. Ska försöka sätta mig med uppgifterna oxå..  Men jag vet inte om det komma gå så bra. Fasen alltså! När m...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards