Direktlänk till inlägg 3 april 2013

Hej svejs

Av Erika - 3 april 2013 14:11

God.. middag?!

Sitter på jobbet jag.
Tänkte vara smart att komma in tidigare så jag kunde snacka lite med

chefen innan jag hoppar på kvälls passet...
Då visade det sig att han var sjuk.
Tji fick jag. Så nu sitter jag här och fördriver tiden.
Sitter och surfar bland travsidor, jobbannonser och hundutställningar.
Japp nu ska jag börja kolla mig efter en rad någonstans.

ÄLSKAR mitt jobb!!
Men jag orkar inte gå på timmar längre!

Enough is enough! 12 år har satt sina spår.
Jag börjar ju bli gammal!

Har upptäckt mörka påsar under ögonen och rynkor!

VE o FASA!!
Nej fy bubblan!!


Saga är iaf anmäld till älghundsutställning i Östersund i maj! Spännande!
Sen hur det går med hennes hysteri över andra hundar visar sig väl..


Sitter och glor på en irriterande annons som blinkar på sidan av bloggen..
Det är en karl som putar ut med magen och sen drar in den..
Han är först sur och sen glad.
Tydligen menar de på att genom att spänna magen ska man bli smal..
Bläh! Sluta blinka!!! Om så var fallet vore ja super redo för beach -13 nu!
Pytt!! Aja men jag har iaf börjat röra på fläsket lite..


Nu ska jag gå och dricka en kopp kaffe med kollegorna!!
Ha en bra dag people!!
Keep smiling /E!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 22 mars 2013 09:52

GoddagensNu var det ett tag sedan jag skrev..Det har varit lite mycket på slutet.Men sånt är ju livet, upp och nedgångar.De senaste veckorna har jag kommit till insikt medhur mitt liv sett ut och vad jag måste göra för att förbättra det.Känns som jag...

Av Erika - 7 mars 2013 09:27

Godmorgon!   Vilket härligt väder! Fågel kvitter, sol och takdropp. Våren är på väg! Äntligen...   Idag ska jag ta tag i sista uppgiften. Kursen jag betar av nu handlar om återhämtning. Och "mindfulness" är en bidragande del i detta...

Av Erika - 6 mars 2013 16:54


Hallå där! Ja men då har man varit på Gran Canaria då. Underbart! +22 i havet. Mellan +23 och +28 på dagarna i luften. Fick till och med ner P, syrran och S i havet. Underbart härliga vatten!Jag badade minst en gång per dag.En dag badade ...

Av Erika - 20 februari 2013 07:42

God morgon!   Idag ska jag städa, packa det sista, och mysa med tjejerna. Måste ju jaga iväg dammpudlarna så svärfar vågar bo här. Ska försöka sätta mig med uppgifterna oxå..  Men jag vet inte om det komma gå så bra. Fasen alltså! När m...

Av Erika - 19 februari 2013 12:47

Tisdag   Har de senaste dagarna jobbat 11-21.307-21.30 11-21.30 I dag är jag slut i både huvudet och kroppen.Jag har själv valt att jobba de tiderna och jag trivs så det är inte det. Men trött och slut kan man bli ändå! Jag har suttit ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards