Direktlänk till inlägg 30 september 2012

Wake me up before you go go

Av Erika - 30 september 2012 21:29

Vilken bra helg jag har haft!!
Jobbade på 51 i fredags. Trots att det kan vara körigt ibland så är det ju så roligt.
Sen drog jag ner på stan och vände ut och in på plånboken =O
Efter det blev det middag på mezoyo med Eve och Patrik.
Patrik drog hem till vovvarna efteråt så de inte skulle vara ensamma så länge.
Sen gick vi ut. Sammanstrålade med två kollegor från
51. Efter några drinkar  1 2 3 4... senare så var man på rejält party humör.

Fick till o med se en kollega shake´a loss på dansgolvet.
Hehe.. Ja nu är inte ja så smidig i mina moves direkt, så man ska väl va tyst!!

Igår ja då var det en dag som man kan kalla "Levande död gör måste ärenden på birsta" dag!
Bakis.. mjo visst serru! Men vi hade massor att köpa och fixa inför allt vi skulle försöka ordna idag.
Ja det gick ju och jag överlevde. men somnade tidigt!!

Idag då.. jo patrik och mira drog till skogs kl 06.00 Följa med? Glöm det!!!
Jag och saga sov till halv 8. Sen städade, tvättade jag. skruvade ihop ikea möbler. Rev ner asfula furumöbler och knäppa saker som satt fast i väggen(??) från 1800 talet. Jag förstår inte varför det skulle vara furu på furu på furu !!
Så jäkla fult!! Ja iaf så drog jag och eve på trav sen. Tanken var att vi skulle titta på skärpan som sprang.
Jo men vi selade och de jäkla skorna skulle ju av. Jag hatar sulor. De sitter ju så hårt!! Men det är ju så kul!!
O skratta gjorde vi! Nu ha jag målat byrån iaf så nu är jag nöjd.

Har bestämt mig att sluta vara så negativ till allt.
Jag har den förmågan. Man lever ju bara en gång.
Så nu ska jag ta vara på dagen!! Sitter nu med musiken på hög volym.
Tjocksockarna på och mår gott!!
Japp nu var jag klar med dagens uppsats.
Ha en trevlig kväll people ;)  /E!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 3 april 2013 14:11

God.. middag?!Sitter på jobbet jag.Tänkte vara smart att komma in tidigare så jag kunde snacka lite med chefen innan jag hoppar på kvälls passet...Då visade det sig att han var sjuk.Tji fick jag. Så nu sitter jag här och fördriver tiden.Sitter och...

Av Erika - 22 mars 2013 09:52

GoddagensNu var det ett tag sedan jag skrev..Det har varit lite mycket på slutet.Men sånt är ju livet, upp och nedgångar.De senaste veckorna har jag kommit till insikt medhur mitt liv sett ut och vad jag måste göra för att förbättra det.Känns som jag...

Av Erika - 7 mars 2013 09:27

Godmorgon!   Vilket härligt väder! Fågel kvitter, sol och takdropp. Våren är på väg! Äntligen...   Idag ska jag ta tag i sista uppgiften. Kursen jag betar av nu handlar om återhämtning. Och "mindfulness" är en bidragande del i detta...

Av Erika - 6 mars 2013 16:54


Hallå där! Ja men då har man varit på Gran Canaria då. Underbart! +22 i havet. Mellan +23 och +28 på dagarna i luften. Fick till och med ner P, syrran och S i havet. Underbart härliga vatten!Jag badade minst en gång per dag.En dag badade ...

Av Erika - 20 februari 2013 07:42

God morgon!   Idag ska jag städa, packa det sista, och mysa med tjejerna. Måste ju jaga iväg dammpudlarna så svärfar vågar bo här. Ska försöka sätta mig med uppgifterna oxå..  Men jag vet inte om det komma gå så bra. Fasen alltså! När m...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards