Alla inlägg den 1 juni 2012

Av Erika - 1 juni 2012 18:58

Då har man arbetat klart då. Jag är helt slut efter veckan som varit och      

allt som ska planeras inför flytt. Usch och fy, min hjärna blir bara gröt.

Skulle blivit utgång idag men nu dök det upp något som ändrade de planerna,

vilket kanske var lika bra. Jag tar mig ett glas vitt och kryper ner med en bok istället./E!

   


Av Erika - 1 juni 2012 11:48

Ja då är vi inne i juni då. Inte för att det är vidare varmt. Man skulle kunna tro att det är mitten på maj bara. Jag har äntligen kommit igång och jobbat igen efter fyra veckor hemma med hundarna. Iaf så har jag nog kört på med LCHF i ca en månad nu. Jag måste säga att det går bra. Mina mat vanor har helt ändrats och jag har gått ner två kilo. Kan äntligen ha en mindre storleken på landstingets byxor! Bara det är värt att hurra för!! I helgen börjar projekt packning inför flytt. Ge mig styrka säger jag bara. Jag hatar att flytta!! Till veckan börjar stöket. Jag hoppas att med lite hjälp från familjen så kommer det gå smärt fritt.. Nu är set dags att sätta fart. På återseende. /E!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards