Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Erika - 6 mars 2013 16:54

Hallå där!

Ja men då har man varit på Gran Canaria då.

Underbart!

+22 i havet.

Mellan +23 och +28 på dagarna i luften.

Fick till och med ner P, syrran och S i havet.

Underbart härliga vatten!
Jag badade minst en gång per dag.
En dag badade jag fem gånger..
Hade kunnat blivit mer om inte det börja blåsa och solen gick i moln.

Vi åt och drack väldigt gott den veckan.

Det syns nog oxå..  ;)

Aja Nu är det skärpning!

Hemresan var ju en katastrof.

Hysteri och dödsångest..

Turbulens och otrevlig personal.

Behöver jag skriva mer...?

Nej nu tar det ett bra tag innan jag sätter mig på ett plan!


Den här veckan har jag inte tagit på mig nå jobb.
Det är en pluggvecka.

Jag ligger ju efter.. eller hade ju inte ens börjat rättare sagt.

Nu har jag avklarat 4 utav 5 uppgifter.

De ska bara renskrivas och kollas igenom.
Sen är det en gruppuppgift oxå men den kan jag ju bara

läsa på tills träffen är den 21:a.


Nu ska jag gå och äta rådjurssadel till middag ;p


Ett filmtips.. Gillar ni animerad film? Se då Rise of the guardians.
Underbar film. Påskharen är ju bara sååå härlig!!
Ha det så bra alla =) /E!

                                                                        


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards