Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Erika - 12 augusti 2012 18:23

Ja nu har jag ju varit duktig, uppdaterat tre dagar på rad. Kan ju iof bero på att jag varit ledig och liite rastlös.

Den här sommaren har varit så trist, den har ju inte ens existerat.
De få fina dagar vi haft, ja då jag jag befunnit mig på avd 51. Alla är så bruna och fina. Själv skulle jag skrämma slag på ett spöke med min bleka hy. Något som är deprimerande är att det har redan blivit mörkt på kvällarna.
Det är ju mysig med tända ljus och så. Men för mig betyder det bara en sak.. VINTER= KYLA!!
Ja man får dra fram vinter jackan snart. I alla fall höst jackan!

Så igår vart det lite fest då. Jag tål ju inget nu för tiden. Så jag har varit väldig seg idag.  
Det märks att man börjar bli gammal   

Det börjar dra ihop sig inför sthlms resan. Måste börja kolla igenom kläder osv.
Ska bli väldigt skönt att åka hemifrån några dagar!!

Ja imorgon är det jobb 7- 16. Det känns så härligt att kunna säga att det ska bli roligt att gå till jobbet.   
Sen blir det träning på ester med eve efter jobbet. Känns skit bra att sätta igång igen!!   

Nej nu ska jag susa vidare. Ha en trevlig kväll /E!   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards