Alla inlägg den 30 augusti 2012

Av Erika - 30 augusti 2012 09:02

Regn och rusk väder.
Hösten har då kommit. Men sommaren har jag då inte känt av riktigt heller..
När jag gick till Alnön för några dar sen så var det gula och bruna löv längs vägkanterna,
Och det dalade ner löv med vinden.
Hösten är ju mysig.. men det blir ju så kallt.

Igår iaf så var jag med Eve till töva och träffade min nya kärlek.
Skärpan. Ett fux färgat kallblods sto med ljus man.
Super fin!
Att sitta i sadeln igen.. Ja det är ju lyckan. Det var ju ett och ett halvt år sen nu...
Nu ska det bli oftare. Eventuellt imorgon blir nästa tur. =)
Längtaar!!

Jaa idag så blir det ett varv på birsta. Eventuellt träning på Ester.
Sen är det nog bara slö i soffan.. Trött efter sju dagars arbete och fullfart hela dagen igår.

I Tisdags så var det tjejkväll med kollegorna från jobbet.
Therese, Rebecca, Maja oså jag drog iväg till Mezoyo.
Ingen av oss hade varit dit tidigare. Men vi ville testa något nytt.
Jaa nog vart vi nöjda alltid. Jag kan varmt rekommendera det.
Jag har nog aldrig ätit så god mat.
Oxfilén var jaa WOW säger jag bara. Så mycket smak på allt.
Sen efterrätten... Tiramisu...  Om jag säger smakexplosion i munnen. Förstår ni då?
Överdriver?? Gå dit och prova själv!!

Nu blir det frukost... = kaffe.
Carpe diem /E!

   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards