Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Erika - 8 januari 2013 11:34

Sen jag senast skrev har jag ransakat mig själv.
Lärt mig några viktiga läxor och börjat fokusera på helt andra saker än tidigare.
Ja.. jag kan ju säga att bara under dessa få dagar har jag mognat och

kanske är på väg att bli vuxen snart.. Man kan ju hoppas iaf.


Ja Idag insåg jag att jag ska ha halv 8 hos mig om två veckor och en dag.
Lätt panik känner jag. Jag har inte bestämt meny.

Inte provlagat den och inte fått nån ordning i huset.
Såå nu har jag skrivit en lååång "to do list". 
Rensa vindarna på alla skruvar och penslar som ligger över allt osv.
Bästa är ju att börja nu istället för att stå där dagen innan och vara hysterisk.

Nu sitter jag bara och väntar på det där mailet från skolan om startdatum och literatur osv.
Ska det måsta ta ända till januari för att få till det??
Jag vill veta och få klart det!!
Boka boende och tågbiljetter osv.
Jag är ju lite nervös faktiskt.

Idag är det motiondags igen. 
Sist simmade jag 1000 m.
Gick ju snabbare med glasögonen under vattnet.
Men innan jag hittade rätt taktik hade jag svalt halva bassängen.
Idag ska jag slå 1000m Få se hur de går då.
Kör ju vidare på lchf.
Nu har de värsta sötsuget gett sig.
Imorgon är det en vecka.
Men nu ska valkarna bort. 
Simma och äta nyttigare måste ju ge resultat.
Sen tänkte jag börja jogga igen.. Måste bara hitta motivationen till det.
Är inte det roligaste direkt. Men i år SKA jag INTE jogga vårruset.
Utan jag SKA springa de förbaskade 5 km. Så det så!!
Den där tiden jag alltid får ska jag nu slå, med råge!!!

Bäst jag börjar beta av den där listan om jag ska bli klar i år överhuvudtaget.
Nu blir det musik på högsta
   
/E!
 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards