Alla inlägg den 10 januari 2013

Av Erika - 10 januari 2013 14:34

Dagarna rullar på trots att man går hemma.
Jag blir ju lätt galen av att bara gå
hemma och trampa men nu när jag har mina små projekt går det lite bättre.
Det skulle ju inte skada att få jobba lite..

Ja den här "to do" listan börjar snart ta slut. 
Har idag röjt upp på båda vindarna.
Men jag förstår inte!!
Varför har vi kvar en jätte teckning på en lucia

som de förra ägarna lämnade kvar??
Eller t.ex fyra stols dynor från 60- talet. Brandgula med ränder och prickar på..
Alltså jag orkar inte. Där är mina triggers alla på en gång.
Speciellt när man snubblar över dammsugarmonstret som står ivägen.
All skit åkte ut!! (Ja inte monstret då, som fick flytta till källaren.)

Men varför tar man inte tag i sånt här på en gång??
Rensade bland mina stallsaker.
Har Ankarats starttäcken, Min wången dress och en massa saker

som aldrig komma användas igen.
Varför spara detta då??

Börjar nu få lite ordning i huset. Känner att jag kan slappna av lite.
Till veckan kan vi hämta nysoffan oxå så då ska jag fixa gillestugan och gästrummet.
Bara skolan kan höra av sig nu om datum och tider så kan jag slappna av helt sen!!

Ha en bra dag people /E!
 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards