Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Erika - 9 januari 2013 09:24

Igår skulle jag ju simma på som en atlet (?!!)
Jaja.. men vi hade fått tillbaka pengarna från en försäkring vi betalat i onödan.
Så då kom jag med den lysande idén att vi gör ett liitet besök på ikea.
Självfallet fanns det en lista.   
Så vi tog en vagn och började lasta i. 
Julafton!!!!
Nya kuddar, gardinstänger, kuddar till nya soffan,
förvaringslådor, skärbrädor, ljus, filtar,
Patrik var positiv ialla fall. Ja sa ju till han att det är till vårat hem.
Trodde han skulle börja svettas och bli yr där inne men han klarade sig bra.
Jag var alldeles lyrisk när jag kom hem!!
Tänk vad sådana saker som lite (!) nya saker kan förgylla vardagen så oerhört.

Idag fortsätter jag på min hemska lista. Hann 1/3 del igår.
Nu blir det lite lättare kanske efter som jag har lite lådor
att lägga alla saker i.

Igår gjorde provade jag två nya recept.
Kan rekommendera dessa.
Orkar inte skriva upp dem nu.
Men om ngn är intresserad så får ni fråga efter dem.
Grönsaks grattäng med philadelphiasås.
Fläskfilè i ädelost sås. (Fast jag använde älg innanlår.)
Mycket gott. Speciellt sist nämnda!!

Idag blir det till att simma iaf!
Ha en bra dag. /E!
            

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards